• تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۴
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

در مطالعه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی تبریز بررسی شد

سیر تکاملی دانشگاه‌ها از نسل اول تا پنجم

سیر تکاملی دانشگاه‌ها از نسل اول تا پنجم

 

یک مطالعه جامع در دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حضور اعضای هیئت علمی (وزارت بهداشت و آموزش پزشکی ۷۶نفر) و ۱۰ متخصص آموزش عالی نشان داد که برای تربیت متخصصان توانمند در حوزه علوم پزشکی، باید از سخنرانی‌های صرف و روش‌های منفعلانه فاصله گرفت و به سمت شیوه‌های یادگیری فعال، کلاس معکوس، آموزش مبتنی بر مسئله و کار گروهی حرکت کرد.

دکتر وحیده زارع، مدیر اطلاع‌رسانی و منابع علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و یکی از پژوهشگران این طرح در گفت‌وگو با ایسنا به تشریح نتایج این مطالعه پرداخت و گفت: نتایج پژوهشی پیرامون روش‌های تدریس در رشته کتابداری پزشکی در ایران به ما امکان می‌دهد تصویری واقعی از وضعیت آموزشی در این حوزه و مسیرهای بهبود آن به دست آوریم. 

 

برای دیدن ادامه خبر کلیک کنید

 

 

  • کد خبر : 96194